Dos and Donts

Contact opnemen

Vertel een origineel verhaal!

Niet is erger dan een film die een exacte kopie is van iets wat we al kennen. Door trouw te zijn aan je eigen waarden en die unieke eigenschappen te belichten waardoor je groot bent geworden komt een verhaal echt tot z’n recht.

 

Kort en krachtig!

Liever een korte film die blijft hangen, dan een kijker die afgeleid is en inmiddels met z’n/haar hoofd ergens anders zit. Als je je verhaal niet binnen 1 minuut kan vertellen moet je terug naar de tekentafel. Het is niet voor niets een ‘one-minute elevator pitch’.

 

  • Verduurzamen van de filmbranche
  • Persoonlijke aanpak bedrijfsfilm
  • No-nonsense mentaliteit
  • Flexibiliteit & klantgerichtheid

Kwaliteit wordt herkend en erkend!

Goedkoop is duurkoop en zo zijn er nog wel wat spreekwoorden die ik hierover kan benoemen. Maar waar het allemaal in de kern om draait is kwaliteit. Dat is wat de kijker herkent. En kwaliteit hoeft niet duur te zijn, maar zorg er in ieder geval voor dat de mensen waarmee je werkt professionals zijn uit de filmbranche en geen hobbyisten die eigenlijk niet eens precies weten hoe dramaturgisch een verhaal in elkaar dient te steken.

CompanyFilms

"Professionele aanpak met een sterke focus op kwaliteit"

de heer Rienstra | ABN AMRO

"Wij merken dat het tonen van de op maat gemaakte bedrijfsfilm voor extra klanten zorgt"

Kai Hagen | Active Adventures

"De kwaliteit en de flexibiliteit van de medewerkers uitstekend."

André van de Sande | Xendo